Influenteaza clientii prin carti de vizita

Moduri de influentare cu carti de vizita

carti de vizita - moduri de influentareAi fi surprins sa afli ca poti sa iti influentezi clientii oferindu-le carti de vizita. Nu are importanta in ce domeniu activezi, cartile de vizita pot genera colaborari fructoase. Cele mai ieftie carti sunt la cartidevizitaieftine.com

O importanta majora o au pentru agentii de vanzari, mai ales cei din domeniul imobiliarelor. Fiecare agent de vanzari trebuie sa aiba carti de vizita atunci cand are intalniri, vizionari si nu numai. Fie ca este vorba de un singur agent care alearga spre mai multe intalniri, fie ca o intreaga echipa de agenti sunt dispersati pe teren, acestia chiar daca nu incheie o afacere, faptul ca lasa o carte de vizita arata ca sunt deja cu un pas mai in fata spre o posibila colaborare.

Iti trebuie carti de vizita branduite

Exista un motiv pentru care in fiecare zi se impart milioane de carti de vizita, iar acest lucru nu poate fi inlocuit de emailuri sau aplicatii pe telefoane smart. Daca ai un serviciu de oferit, oamenii se asteapta ca tu sa le inmanezi o carte de vizita.

Daca ai un brand, cu atat mai mult cand inmanezi o carte de vizita, vanzatorul sau cumparatorul va sti deja ca prezinti seriozitate si in mintea lui se va gandi deja la o posibila colaborare.

Un agent care detine un telefon mobil si incearca sa transmita numarul sau de telefon sau adresa de email, va parea mai putin profesional in fata clientilor sai, mai ales ca exista inca persoane care nu stiu sa foloseasca foarte bine qr codurile sau telefoanele mobile. Chiar daca tehnologia evolueaza repede si a facut lucrurile sa se miste mult mai rapid, nu a putut inlocui abilitatea unei carti de vizita de produce psihic si tangibil evidentierea profesionalismului omului din spatele afacerii pe care o promoveaza, cartea de vizita fiind primul pas catre un parteneriat benefic de ambele parti.

Cartile de vizita simbolizeaza relatia dintre angajat si compania sa

Multe dintre cartile de vizita sunt aruncate deoarece individul care le inmaneaza nu ofera serviciul necesar persoanelor in cauza. Dar ce se intampla daca un potential client pastreaza cartea de vizita?

  • Un contact inseamna ca poate face afaceri cu tine si se poate gandi: “Cred ca voi tine legatura cu acest agent, iar ca sa aflu si mai multe lucruri despre acesta, voi vizita site-ul sau sau al companiei pe care o reprezinta.”
  • Datele de contact instiga in a colabora. “Voi tine legatura cu acest agent si voi vedea daca si echipa sa imi poate oferi seriozitatea acestuia.”
  • Ar putea insemna ca serviciul este atat de dorit incat cartea de vizita trebuie pastrata neaparat pentru a lua oricand legatura cu agentul de vanzari.

Cartea de vizita pastrata reprezinta o viitoare colaborare cu intreaga companie nu doar cu agentul in cauza. Un client poate oricand sa fie distras de catre o un alt agent al altei companii, insa acesta poate scoate cartea de vizita cu usurinta si poate spune ca deja colaboreaza cu o firma serioasa.

Advertisements

About carti vizita pret

Cele mai mici preturi din romania la carti de vizita tiparite cu ajutorul aparaturii de print digital dar si in regim de tipografie bucuresti offset. Toata gama de carti de vizita de la carton 300gr si 350gr pana la cartoane speciale. Oferim si carti de vizita plastifiate, laminate, cu colturi rotunjite, folio, embosate, lacuite selectiv.

Posted on October 26, 2017, in Carti de vizita and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: